مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه ای و دوره تکمیلی استعدادهای درخشان فردا، 22 خرداد ماه به پایان می رسد.

پایان مهلت ثبت نام کتب درسی فنی و حرفه‌ای و ابتداییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ لیدا نیک‌روش، مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس تقویم زمانی، مهلت ثبت نام برای کتب درسی دوره دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و کتب تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (هشتم و نهم) و شاخه فنی و حرفه‌ای هفته گذشته به پایان رسید اما به علت استقبال اولیاء و درخواست‌های مکرر آن ها این مهلت تا فردا دوشنبه 22 خرداد تمدید شد گفت: امیدواریم همه دانش آموزان موفق به ثبت نام در این مدت شده باشند زیرا ثبت نام دیگر تمدید نمی شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی کتب درسی کلاس اولی‌ها نیز از 15 تیر شروع می‌شود و تا 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

نیک‌روش درباره نحوه ثبت نام کتب دانش آموزان جهشی بیان داشت: دانش‌آموزانی که به صورت جهشی به پایه بالاتر می روند و یا تغییر رشته می دهند و یا فقط به تعدادی از کتاب های درسی نیاز دارند، می‌توانند از 18 شهریور 96  سفارش کتاب های درسی را از منوی  "سفارش تک جلدی کتاب های درسی و بسته آموزشی" در سامانه ثبت کنند تا از طریق شرکت پست به آن ها تحویل شود. همچنین، معلمان نیز می‌توانند سفارش کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی مورد نیاز خود را ۱۵ شهریور ماه از منوی «سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی» در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن ها تحویل شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق آدرس www.irtextbook.com  و www.irtextbook.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.