همدان؛

تأکید معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بر اجرای طرح کرامت

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان بر اجرای طرح کرامت در صدا و سیما تأکید کرد.

تأکید معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بر اجرای طرح کرامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه برنامه‌ ویژه‌ای برای اجرای طرح کرامت در صدا و سیما تدارک دیده شود، اظهار کرد: محتوا توسط شهرستان ملایر تأمین شده و صدا و سیما نیز هر هفته در ساعت مشخصی آن را پخش کند.

وی با بیان اینکه باید برای دستگاه‌هایی که کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشند از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، افزود: در انتظار ساختار سازمانی نمانیم و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه بررسی فوتی‌های ناشی از مصرف مواد مخدر کار پژوهشی بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در استان همدان معتادان متجاهر در سطح مبادی عمومی نداریم.

الهی تبار با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مباحث اجتماعی را مطرح و جامعه را حساس کرد، خاطرنشان کرد: امروزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دغدغه همه است و کاهش آسیب‌های اجتماعی به دلیل عزم همگانی برای این حوزه است.

وی با بیان اینکه در بحث مقابله با اعتیاد، حجم افرادی که تحت درمان هستند، مسائل پیشگیری عملکرد استان همدان کیفی و غنی است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان همدان انتظارات خاصی در مرکز وجود دارد.

 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار