مدیر تیم های ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال علاقه زیادی به تمدید قرارداد کی روش دارد اما اندیشه های وی باید به تمام تیم های ملی انتقال یابد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت درباره احتمال تمدید قرارداد کارلوس کی روش با توجه به دومین صعود متوالی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی تصریح کرد: قطعا کی روش تا پایان جام جهانی 2018 روسیه به همکاری خود با تیم ملی ایران ادامه می دهد اما درمورد تمدید قراردادش پس از پایان این رقابت ها می گویم با توجه به تمایل فدراسیون فوتبال، باید بین مهدی تاج و سرمربی تیم ملی مذاکره صورت بگیرد.  
 
وی افزود:  با توجه به شناختی که طرفین از هم دارند و هماهنگی که بین فدراسیون فوتبال و کی روش ایجاد شده، تمایل داریم قرارداد وی تمدید شود.
 
مدیر سازمان تیم های ملی فوتبال ایران درباره اینکه چرا امیرحسین پیروانی از سوی فدراسیون فوتبال رسما به عنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی نمی شود،  گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای تیم امید انجام شده است. سعی داریم از اندیشه‌های فنی و راهبردی کی‌روش در تمام تیم های ملی استفاده کنیم. در واقع می خواهیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بازیکنان از پایین هرم به رده‌های بالا تزریق شوند اما مباحث فنی از راس هرم به تیم های پایه انتقال یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۹:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
اگه قهرمانی آسیا میخواهیم فقط کی روش میتونه بهمون بده .کیروش انقدر بزرگه که دایی و....هم تاییدش کردن
آخرین اخبار