تولید محصولات متنوع و باکیفیت، توسعه بازارهای داخلی و منطقه‌ای و ایجاد اشتغال از اولویت‌های آستان قدس رضوی در حوزه تولید محصولات غذایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از کارخانه‌های قند چناران و فرآورده‌های لبنی رضوی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، مجموعه‌های صنعتی و تولیدی آستان قدس رضوی برای توسعه فعالیت‌ها و افزایش تولیدات خود، اقدامات گسترده‌ای را انجام داده اند.

وی افزود: همکاری و تعامل سازنده بین شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی مرتبط، انجام خریدهای یکپارچه برای کاهش هزینه‌های تولید، توسعه ارتباطات بین صنعت و دانشگاه و ایجاد بستر برای حضور و بهره مندی از ظرفیت و استعداد نخبگان و شرکتهای دانش بنیان از اهم موضوعاتی است که با جدیت در حال پیگیری است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اعتماد مردم کشورمان و سایر کشورهای همسایه به برند رضوی، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته برای افزایش سطح کمی، کیفی و تنوع محصولات اقدام خواهد شد.

بختیاری افزود: در مجموعه شرکتهای کشاورزی و تولید مواد غذایی، زنجیره تولید از مزرعه تا سفره وجود دارد، اما برای کسب رضایت حداکثری مشتریان و علاقه‌مندان به محصولات آستان قدس، نیازمند اجرای اقداماتی اساسی و بنیادی هستیم.

وی گفت: در حال حاضر روزانه ١٤٥ تن شیر در مجموعه‌های دامپروری آستان قدس رضوی تولید می‌شود و بنا داریم تا با تکمیل کردن فرآیند تولید و توزیع محصولات لبنی برای جوانان عزیز کشورمان اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کنیم.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.