خیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نقد فعالیت‌ها را به سند ۲۰۳۰ ارتباط ندهیم

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، گفت: نقد فعالیت‌ها ارزشمند بوده، اما نباید هر مساله‌ای را به سند ۲۰۳۰ که هرگز اجرایی نشده ارتباط دهیم.

نقد فعالیت‌ها را به سند ۲۰۳۰ ارتباط ندهیم
مهدی خیر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد اجرای شدن بندهای از سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این سند متوقف شده و در سطح مدیران ارشد در شورای انقلاب فرهنگی این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: اگر تصمیم جدید برای این مساله وجود داشته باشد با مجوز مقام معظم رهبری خواهد بود در غیر این صورت به هیچ وجه این سند اجرا نمی‌شود.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در آموزش و پرورش و هر دستگاه دیگری نیز این سند اجرا نشد و در آموزش و پرورش برای اجرایی شدن نیاز به کار گروهی ۲۳ نفره از دستگاه‌های مختلف داشتیم که هرگز نمایندگانی برای این امر معرفی نکردند.
 
خیر افزود: بنابر شرایط موجود هیچ اقدامی بر اساس این سند انجام نشده و هرگونه فعالیت مغایر با سند تحول مربوط به سند ۲۰۳۰ نبوده است.
 
وی یادآور شد: این مساله که فعالیت‌های موجود را نقد کنیم ارزشمند بوده و باید انجام شود، اما نسبت دادن فعالیت‌ها به سند ۲۰۳۰ درست نیست چرا که این سند در آموزش و پرورش هرگز مورد توجه نبوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار