رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه در گام‌های نخست بین‌المللی سازی موفق عمل کرده است، گفت: تعریف و طراحی پکیج توریسم سلامت باید امسال کاملا عملیاتی شود.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شب‌های قدر شب‌های تفکر است و بهترین بهره از این شب‌ها را می‌توان در بازگشت به پیروی از روش و منش حضرت علی(ع) که گنجینه بسیار بزرگی از الگوی تمام عیار انسان کامل است، دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مدیریت امور بین‌الملل را یکی از اولویت‌های مهم این دانشگاه دانست و گفت: پایه‌گذاری امور بین‌الملل کار دشواری بود، البته بین‌المللی سازی جزو رسالت‌های دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: برای تقویت آن امسال باید سعی کنیم این حوزه را با تکمیل ساختار به معاونت تبدیل کنیم و همچون تعدادی از دانشگاه‌های مهم دارای این معاونت باشیم و در کنار تقویت ستادی و تبیین سیاست‌ها‌، واحدهای محیطی را به خوبی و با شرح وظایف درست طراحی کنیم.

کریم با بیان اینکه دانشگاه، ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای این حوزه را پیگیری می‌کند، اضافه کرد: در سالجاری با تقویت، معرفی و ارایه دانشگاه برای شناساندن آن برنامه‌ریزی می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ارتباط کانون دانشجویان بین‌الملل با کانون‌های دانشجویی به منظور تقویت فراگیری زبان فارسی و آشنایی با فرهنگ کشور و برطرف کردن مشکلات آنان با مشارکت دانشجویان دیگر در حوزه مشاوره کانون‌ها تقویت می‌شود.

وی تقویت زبان انگلیسی در دانشگاه شامل دانشجویان و اساتید‌، به‌خصوص اساتیدی که در دوسال اول با دانشجویان خارجی در ارتباط هستند‌ در راه بین‌المللی سازی مهم توصیف کرد و افزود: استفاده از زبان‌های کردی و عربی برای برقراری ارتباط با کشورهای همسایه نیز باید طراحی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه در گام‌های نخست بین‌المللی سازی موفق عمل کرده است، گفت: تعریف و طراحی پکیج توریسم سلامت باید امسال کاملا عملیاتی شود و نیز تلاش برای جذب گرنت‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.