مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان جوانرودگفت: این شهرستان همواره یکی از شهرستان‌های برتردر زمینه پرداخت زکات بوده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ویسی مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان جوانرود گفت: سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال زکات دراین شهرستان جمع آوری شده است  از این مبلغ ۷ میلیارد ریال آن مربوط به زکات پروژه‌ها و پنج میلیارد ریال آن مربوط به زکات فطریه، غلات و فقرا است.


ویسی خاطرنشان کرد: از اول سالجاری تاکنون نیز دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال زکات جمع آوری که یک میلیارد ریال آن زکات نقدی و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز مربوط به زکات پروژه است.

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان جوانرود با بیان اینکه ۳۸ عامل زکات در جوانرود کار جمع آوری و شناسایی زکات دهندگان را برعهده دارند یادآور شد: ۵۰ روستای این شهرستان مشمول پرداخت زکات هستند.

امام جمعه جوانرود نیز با اشاره به اهمیت زکات وجمع آوری آن گفت: بهترین مرجع برای دریافت وساماندهی زکات کمیته امداداست.

ماموستا ملا احمد فخری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرایط بهتر برای احیای واجبات و سنت‌های اسلامی فراهم شده است افزود: این مهم وظیفه ما را در راستای انجام واجبات دینی دو چندان می‌کند.

وی اظهارداشت: باید با ترویج و تبلیغ مناسب، دریافت و توزیع زکات میان مردم فرهنگسازی شود تا بتوانیم اعتماد آنان را برای پرداخت زکاتشان جلب کنیم.

معاون فرماندار جوانرود هم با بیان اینکه شهرستان جوانرود همواره یکی از شهرستان‌های برتراستان کرمانشاه در پرداخت زکات است گفت: این مهم نشانه تدین و اعتقادات مردم مسلمان این شهرستان است.


انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.