رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان گفت: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامى است. روز فریاد رساى مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صهیونیزم است.

ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد روز جهانی قدس اظهار داشت: در روز جهانی قدس بیشتر قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام در راهپیمایی شرکت خواهند کرد. رژیم صهیونیستی زخمی است که سال‌ها بر بدن دنیای اسلام نشسته است و این زخم باید هر چه زودتر از بین برود.

وی افزود: همان طور که می دانید این روز متعلق به مسلمین جهان است و بیشتر مردم جهان با فریاد مرگ بر استکبار، می خواهند کشور فسلطین از زیر ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی رهایی یابد. این قول را به شما می دهم که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ورزشکاران کشورمان همراه با سایر اقشار جامعه با شور اشتیاق فراوانی در این راهپیمایی حضوری فعال خواهند داشت.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان در ادامه بیان کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامى است. روز فریاد رساى مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صهیونیزم است.

پور علی فرد درباره امتناع ورزشکاران ایرانی از مواجه با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی در رقابت های جهانی و المپیک اظهار داشت: این موضوع جزء ارزش های نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و باید به این نکته اشاره کنم وقتی ورزشکاران ما در مسابقات مهم جهانی و المپیک،  مقابل رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نمی شوند و از حق مدال خود می گذرند،کار بزرگی انجام می دهند و این کار برای ما ارزشمند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار