تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی سه ماهه نخست امسال در بندر امیرآباد ۱۸ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان ۳۶۶ هزار و ۲۵۱ تن انواع کالای غیر نفتی در بندر امیرآباد تخلیه شده است.

وی افزود: طی ۳ ماهه نخست سال جاری، در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵، تخلیه غلات در این بندر با افزایش مواجه بود ، به طوری‌ که جو با ۹۲ درصد رشد از ۸۶ هزار و ۷۳۳ تن در سه ماهه نخست سال گذشته به ۱۶۶ هزار و ۵۶۲ تن در سال جاری و ۹۸ هزار و ۴۱۹ تن ذرت نیز با ۱۷ درصد رشد در این بندر تخلیه شد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: تخلیه محصولات کشاورزی و دامی در این بندر در این مدت از ۸ هزار و ۹۵۸ تن با ۱۵۹ درصد رشد به ۲۳ هزار و ۱۸۳ تن رسید.

علی خدمتگزار افزود: در سه ماهه نخست امسال ۲۵ هزار و ۹۹۵ تن روغن نباتی و حیوانی با ۵۲۴ درصد رشد، ۵ هزار و ۸۳۶ تن سویا و هزار و پانصد و نه تن کاغذ و مقوا با رشد صد درصدی و همچنین ۸۳ تن ماشین آلات با رشد ۱۱۳ درصدی در بندر امیر آباد تخلیه شد .

وی از فلزات ، چوب و تخته ، قطعات و لوازم یدکی ، مصنوعات فلزی و کالاهای کانتینری به عنوان دیگر کالاهای غیر نفتی که تا پایان خرداد ماه سال جاری در این بندر تخلیه شدند، نام برد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار