حزب الله لبنان، اقدام تروریستی برای هدف قرار دادن مسجدالحرام را محکوم کرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، تلاش تروریستی به‌منظور هدف قرار دادن مسجدالحرام در مکه مکرمه را محکوم کرد.

حزب الله لبنان، اقدام تروریستی برای هدف قرار دادن مسجدالحرام را محکوم کردبه گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب الله لبنان با صدر بیانیه‌ای؛ تلاش شرورانه تروریستی برای هدف قرار دادن مسجدالحرام در مکه مکرمه را که از سوی گروه‌های تروریستی- تکفیری برای ادامه کشتار و ریختن خون بی‌گناهان صورت می‌گیرد، محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام حلقه‌ای از سلسله جنایات خونینی است که گروه‌های تروریستی در سوریه، عراق و لبنان و به‌موازات آن در دنیای عربی- اسلامی صورت می‌دهند، اقداماتی که آثار مخرب آن به اقصی نقاط عالم رسیده است.

حزب الله در این بیانیه تلاش برای هدف قرار دادن مسجدالحرام در ماه مبارک رمضان را حمله به مقدس‌ترین حرم‌ دنیا خوانده و تاکید دارد: تفکر جنایت‌محوری که این گروه‌ها را در خود جمع کرده، هیچ‌گونه حرمتی برای اماکن مطهر، زمان‌های مبارک، مقدسات دینی یا میراث انسانی قائل نیست.

بلکه جنایت فجیع این گروه‌های تروریستی بر اساس فتواهای گمراهانه و فتنه‌هایی است که هیچ مرزی را برای عقیده، ملیت و وابستگی دینی قائل نیست و این روند باید مورد محکومیت جهانی قرار گیرد.

حزب الله ضمن دعوت از علما، متفکران و صاحبان اندیشه در سطوح دینی و سیاسی از آنان خواست تا با فعالیت سخت و همراهی مسئولانه، به رویارویی با این گروه‌ها و افکار غیرعادی و اعتقادات ویران‌کننده آنان بپردازند.

گفتنی است که عصر روز گذشته یک عامل انتحاری وابسته به یک گروه های تروریستی، پس از قرار گرفتن در محاصره نیروهای امنیتی عربستان در منطقۀ مکۀ مکرمه، خود را منفجر کرد.

انتهای پیام/

 

تفکر جنایت‌محور تروریست‌ها، هیچ‌گونه حرمتی برای مقدسات دینی قائل نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار