دانش آموزان گیلانی در 800 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت مهارت می آموزند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اعلام این خبر گفت: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در 800 پایگاه این استان با رویکرد مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال زایی از امروز 10 تیر آغاز می شود.


جابر اخلاقی با بیان ایکه پیش بینی می شود 110 هزار دانش اموز در برنامه های اوقات فراغت اموزش و پرورش شرکت کنند تاکید کرد: کلاسها در مدارس، کانون های فرهنگی، تربیتی، کانون های ورزشی، دارالقرآن ها، اردوگاه ها، پژوهش سراها و غیره برگزار می شود.


وی افزود: تشکیل کارگاه های مهارت آموزی سفال و کتیبه، چرم دوزی، خیاطی، رباتیک، معرق کاری، گلیم بافی، حصیر بافی و رشتی دوزی، برگزاری کلاس و برنامه های هویتی، دینی، معرفتی شامل آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و تشکیل کارگاه های مهارتی مراقبت از خود، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آتش نشانی از جمله مهمترین برنامه ها و فعالیت های بهبود اوقات فراغت دانش آموزی است.


معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان  تصریح کرد: برگزاری اردوهای درون و برون استانی به تعداد 12 هزار دانش آموز، اردوهای بنیاد علوی به تعداد 333 نفر ، مناطق مرزی 48 دانش آموز و زیارت اولی ها 160 نفر از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام تابستان است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.