مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از خرید ۱۶۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ مظفر رحیمی  مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور گفت:  در طول فصل خرید چندین ناظر از جمله عاملین ذیحساب شرکت غله و خدمات بازرگانی، ناظرین حراست، ناظرین سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاههای نظارتی بر فرآیند خرید تضمینی گندم با کیفیت از کشاورزان نظارت کامل دارند.

رحیمی با اشاره به در نظر گرفتن 70 مرکز خرید تضمینی گندم گفت: تاکنون بیش از ۶۰۶ میلیارد ریال از پول کشاورزان از طریق بانک عامل به کشاورزان کرمانشاهی واریز شده و ما بقی نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته  بزودی به حساب  واریز خواهد شد.

این مقام مسئول تحویل گندم با کیفیت و محاسبه دقیق افت گندم و همچنین رعایت دقیق مفاد دستورالعمل خرید تضمینی گندم ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران را توسط مراکز خرید تضمینی الزامی دانست و گفت:کشاورزان هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایات احتمالی خود را در تماس با شماره تلفن ۳۸۲۲۰۹۰۲-۰۸۳ با روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور در میان بگذارند .

 مراکز خرید سطح استان از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب اقدام به خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان می نمایند و تحویل گندم در ساعاتی خارج از ساعات کـاری مراکز ممنــوع است.

 

انتهای پیام/ز

تحویل گندم در خارج از ساعات کـاری ممنــوع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.