کاپیتان تیم ملی کاراته بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت های سختی است و امیدوارم در قزاقستان، دل مردم ایران را شاد کنیم.

ذبیح الله پورشیب در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی کاراته بیان کرد: آخرین روزهای اردوی آمادگی تیم ملی است و روز شنبه 17 تیرماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به قزاقستان اعزام می شویم.

وی افزود: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و امیدواریم در رقابت های آسیایی بتوانیم مقام سوم دوره قبل را ارتقا دهیم. هدفمان خوشحال کردن مردم ایران است و تمام توانمان را به کار می گیریم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

پورشیب درباره مسابقات آسیایی افزود: بسیار رقابت های سختی در پیش داریم و قزاقسان که در دوره قبل 3 مدال طلا کسب کرد، رقیب اصلی ما در این رقابت ها است. اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و تلاش می کنیم تا به طلا دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم ملی کاراته در پایان گفت:  اگر دیدگاه المپیکی به کاراته داریم، باید میزان حمایت ها بیشتر شود تا بتوانیم در المپیک 2020 توکیو حرفی برای گفتن داشته باشیم.به طور حتم شاهد خبرهای خوبی از موفقیت ملی پوشان در مسابقات پیش رو و 2018 اندونزی و نهایت 2020 توکیو خواهیم بود و امیدوارم دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

پورشیب: امیدوارم در قزاقستان نتایج خوبی بگیریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار