عضو تیم ملی کاراته گفت: مسابقات سختی در پیش داریم و امیدوارم با حمایت فدراسیون و مسئولان بتوانیم نتیجه خوبی را در رقابت های بازی های آسیایی کسب کنیم.

سجاد گنج زاده  در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات آسیایی کاراته که قرار است در قزاقستان برگزار شود، بیان کرد: رقابت های سختی در پیش رو داریم و امیدوارم در قزاقستان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. تمامی بازیکنان  از آمادگی بالایی برخورد دار هستند و تلاش می کنیم تا در این رقابت ها، از آبروی کاراته ایران دفاع کنیم.

وی افزود: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و امیدواریم در رقابت های آسیایی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. در قزاقستان، کاراته کاهای خوبی هستند و تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم رده نخست را کسب کنیم.

گنج زاده در خصوص حمایت فدراسیون از ورزشکاران اظهار کرد: خوشبختانه فدراسیون کاراته، حمایت های خوبی از ورزشکاران کرده است و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد. کاراته از 2020 المپیکی می شود و می بایست از این ورزش، حمایت های بیشتری صورت بگیرد.

عضو تیم ملی کاراته در پایان گفت: باید دیدگاه المپیکی به کاراته داشته باشیم و باید میزان حمایت ها بیشتر شود تا بتوانیم در بازی های آسیایی و المپیک 2020 توکیو حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

گنج زاده: تلاش می کنیم در قزاقستان نتیجه خوبی بگیریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار