معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و امام زادگان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه فارس گفت: طرح نشاط معنوی همانند سال‌های گذشته در ایام تابستان در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه فارس اجرا می‌شود.


حسینی افزود: طرح نشاط معنوی هرسال در ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می‌شود که امسال نیز از تیرماه تا اواخر مرداد ماه در ۲۰۰ بقعه متبرکه استان فارس، اجرا می‌شود.


وی ادامه داد: براساس محتوای آموزشی صادره از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، یکی از منابع درسی و آموزشی طرح نشاط معنوی کتابچه حفظ موضوعی آیات قرآن کریم و حفظ سوره مبارکه واقعه یا طرح (۱۴۵۱) است.


حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: اجرای طرح مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس‌های احکام، نماز و تکلیف ویژه نوجوانانی که در سن تکلیف هستند و برنامه انس با قرآن و زیارت امام زادگان از جمله مواردی است که در طرح نشاط معنوی اجرا می‌شود.


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: طرح نشاط معنوی به منظور تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های نسل جوان جامعه به حضور فعال در حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه و شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از اهداف این طرح است.
انتهای پیام/ر

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار