گودرزی در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی آسیب‌های اجتماعی با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در جلسه کمیسیون

عضو کمیسیون اجتماعی از بررسی بحث آسیب‌های اجتماعی در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

بررسی آسیب‌های اجتماعی با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در جلسه کمیسیونعباس گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: همان طور که مستحضرید مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای به حل آسیب‌های اجتماعی دارند و دستگاه‌های کشور را مکلف به پیگیری این موضوع کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب ماموریت ویژه‌ای برای برخی از دستگاه‌ها در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی صادر کرده‌اند،‌ ادامه داد: بر این اساس کمیسیون اجتماعی با توجه به رسالت ویژه‌ای که در بحث آسیب‌های اجتماعی دارد امروز از برخی از دستگاه های اجرایی دعوت کرد تا آنان گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد خود در مقابله با آسیب‌های اجتماعی ارائه دهند.

گودرزی تصریح کرد: معاونین امور مجلس، معاونین تخصصی در حوزه‌های مختلف این نهادها اعم از وزارت علوم و آموزش و پرورش، بنیاد شهید، وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران در جلسه امروز حضور داشتند و به ارائه گزارشی پیرامون عملکرد و دیدگاه‌های خود درباره آسیب های اجتماعی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی تاکید داشتند که این جلسات نباید نمایشی باشد و باید برای برون رفت از آسیب‌های اجتماعی به سمت مطلوب برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار