رئیس جمهور از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس فعالیت‌های عمرانی در عرصه سلامت، در جشنواره عمران و سلامت، تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: رئیس جمهور در این جشنواره ملی، تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در عرصه توسعه زیرساخت‌ها و مراکز درمانی و توجه به مناطق محروم، به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور، مورد تقدیر قرار داد.


این گزارش حاکی است، همچنین از مجمع خیرین تامین سلامت فارس، به پاس تلاش در عرصه جذب نیکوکاران و ساماندهی موثر نیت‌های نیک آنان در عرصه ارتقای خدمات سلامت، تقدیر شد.


بر این اساس، رئیس جمهور در جشنواره عمران و سلامت با تاکید بر اینکه با حمایت مردم، هدایت رهبری و فداکاری کارگزاران دولت، مسیر توسعه و سازندگی کشور را ادامه می‌دهیم، گفت: هدف ما تقویت نظام، کشور و منافع ملی است و باید همه در این مسیر، دست به دست هم دهیم.

 

جشنواره عمران و سلامت، امروز، با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهور، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان وزارت بهداشت و روسا و مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ن

برگزاری جشنواره عمران و سلامت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.