نخستین خط تولید چاپ دیجیتال پتوی آسیا در یزد به بهره برداری رسید.

علیرضا با عرضه مدیرعامل کارخانه چاپ دیجیتال پتو درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:با بهره برداری از این خط در کارخانه تولید پتو در یزد نه تنها تولید این واحد دو برابر شده بلکه 600 هزار دلار صرفه جویی ارزی به دنبال داشته است.

با عرضه افزود : بابهره برداری از این خط تولید علاوه بر افزایش تولید پتو در این واحد تولیدی تنوع رنگ پتو از 12 رنگ درچاپ دستی به میلیونها رنگ افزایش یافته است .

وی گفت: برای راه اندازی این خط تولید یکصد و پنجاه میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و بخشی از تجهیزات بخش رنگ سازی آن به همت متخصصان و مهندسان خودشرکت وبصورت کاملا بومی ساخته شده و توانسته بیش از 600 هزار دلار برای این واحد صرفه جویی ارزی به دنبال داشته باشد.

باعرضه بااشاره به اینکه این واحد تولیدی امسال بعنوان واحد برتر صنعتی کشورمعرفی شده است افزود: هم اکنون سالانه یک میلیون تخته انواع پتو تولید می کند که تا یک میلیون و پانصد هزار تخته نیز قابل افزایش است.

 مدیرعامل این واحدتولیدی خاطرنشان کرد :هم اکنون این کارخانه سالانه یکصد هزار تخته پتو به کشورهای عراق ، پاکستان ، روسیه ،آذربایجان و حوزه قفقاز صادر می کند .

گفتنی است با بهره برداری از خط تولید چاپ دیجیتال بر روی پتو پیش بینی می شود امسال میزان صادرات این کارخانه به بیش از دوبرابر افزایش یابدو میزان اشتغالزایی آن از سیصد نفر به 400 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ ی

شرکتی به صورت کاملا بومی و ایجاد اشتغال به عنوان واحد برتر صنعتی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.