معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۰۰ عنوان کتاب برای دانش‌آموزان پایه یازدهم در سال تحصیلی جدید تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان در همایش ملی زمین‌شناسی پزشکی و کانی‌درمانی در اراک، با اشاره به موضوع پیمایش سرزمینی اظهار داشت: کانی‌درمانی براساس نیاز‌ها و مهارت‌های شغلی و با اجرای پیمایش سرزمینی صورت می‌گیرد. همواره به‌دنبال ایجاد زمینه تصدی و صدور نیروی کار ایرانی برای خارج از کشور با رعایت استاندارد‌های ملی و دستیابی به استانداردهای جهانی هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: برای ایجاد زمینه لازم و تربیت نیروی انسانی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای باید استاندارد‌های جهانی رعایت شود که نیاز به به روز ترین و مجهز ترین تجهیزات و مربیان ماهر و کارآمد دارد.

 وی بیان کرد: ارزشیابی کتب درسی پایه دهم، اشاعه و برنامه درسی در رسانه‌های آموزشی متنوع و آموزش معلمان به صورت الکترونیکی از برنامه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: 300 عنوان کتاب برای دانش‌آموزان پایه یازدهم در سال تحصیلی جدید تولید می‌شود و به چاپ می‌رسد و در اختیار مدرسین قرار می‌گیرد. آموزش‌ها در زمینه بهداشت بلوغ و مسائل خانواده برای دانش آموزان پایه هفتم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/س

 آموزش معلمان به صورت الکترونیکی  درسال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.