رییس دادگستری شهر محمدیه گفت: در سه ماهه اول امسال پرونده‌های ورودی در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بهروز عباسی افزود: هدف ما کاهش و کنترل ورودی پرونده هاست.

رئیس دادگستری محمدیه افزود: یکی از دلایل افزایش پرونده‌های قضایی در حوزه شهر محمدیه مهاجر پذیر بودن این شهر به دلیل قیمت پایین مسکن آن است که این موضوع منجر به افزایش جمعیت در این حوزه شهری و در نتیجه بالا بودن آمار پرونده‌های قضایی است.

عباسی افزود: حوزه قضایی شهر محمدیه بعد از شهر قزوین بالاترین آمار پرونده‌های قضایی را در استان قزوین دارد، چرا که افزایش جمعیت در حوزه شهر محمدیه هم سو و هم تراز با امکانات دادگستری این شهر نیست.

رییس دادگستری شهر محمدیه از ساخت ساختمان شورای حل اختلاف در این بخش خبر داد و گفت: با توجه به جمعیت روز افزون، دادگستری شهرمحمدیه در ناحیه شهرک مهرگان سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین برای ساخت شورای حل اختلاف در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: با افتتاح ساختمان جدید دادگستری در شهر محمدیه ساختمان سابق دادگستری این شهر به عنوان دادسرا مورد استفاده قرا می‌گیرد که این موضوع در رفاه حال مردم تاثیر دارد.

انتهای پیام/

 

بالاترین آمار پرونده‌های قضایی در محمدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار