استاندار کرمان از همه دستگاه‌ها خواست تا با بررسی تبصره های موجود در بودجه زمینه بهره برداری استان از امکانات و اعتبارات موجود را فراهم کنند.

تاکید استاندار کرمان بر استفاده از ظرفیت تبصره‌های موجود در بودجهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان گفت: نود درصد بودجه ای که به استانها ابلاغ  میشود تکلیفی است اما از ظرفیتهای تبصره های موجود در بودجه میتوان به خوبی استفاده کرد.


در این نشست نیکزادی نماینده چهار شهرستان شرق استان و حمزه نماینده چهار شهرستان جنوبی استان خواستار توجه بیشتر شورای برنامه ریزی استان برای ایجاد زیر ساختهای لازم برای توسعه شهرستانهای جنوب و شرق استان شدند.


توسعه گردشگری ، انرژی و راهها از مهمترین درخواستهای این نمایندگان بود.


رودری رییس سازمان برنامه و بودجه استان هم درباره مصوبات این جلسه گفت: تصویب ۳۰ میلیارد تومان از ماده ۱۲ برای بازسازی زیر ساختهای مناطق اسیب دیده از سیل، تصویب ۱۰ میلیارد تومان برای پرداخت خسارت به افراد اسیب دیده از سیل،  تصویب ۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای مناطق محروم و تصویب طرح تفصیلی چند شهر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام/س

تاکید استاندار کرمان براستفاده از ظرفیت تبصره های موجود در بودجه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.