طرح" نشست کتابخوان نوسوادان فارس" به عنوان طرح برتر کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عیسی ملک پور معاون سواد آموزی فارس گفت: در گردهمایی کشوری معاونان سوادآموزی سراسر کشور طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسوادان " از استان فارس ارائه و به عنوان طرح برتر کشوری انتخاب شد.


وی افزود: طرح نشست کتابخوان مورد توجه و استقبال معاون وزیر و دیگر مسئولان سازمان سواد آموزی قرار گرفته و به عنوان طرح خلاق و ابتکار برتر کشور انتخاب شد.


ملک پور ادامه داد: در بخش اصلی اجرای این طرح، کتاب هایی توسط نوسوادان معرفی و هر نوسواد بخشی از کتاب مورد نظر را به زبان ساده می خواند و در ادامه برداشت شخصی خود را از مطالعه کتاب بیان می‌ کند.


وی اظهار داشت: از اهداف اجرای این طرح، ارائه راهکاری مؤثر برای جلوگیری از بازگشت مجدد نوسوادان به بی‌سوادی، تاکید بر توجه جدی دست‌اندرکاران کتابخانه‌های عمومی به نیازهای مطالعاتی سوادآموزان، آشنایی نوسوادان با کتابخانه‌ها و تاکید بر نقش‌کتابخانه‌ها و کتابداران برای گسترش و تقویّت این آموزش و گسترش فرهنگ مطالعه است.


معاون سواد آموزی فارس تصریح کرد: طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسواد استان فارس" در مهرماه پارسال با همکاری کتابخانه حافظیه شیراز و با حضور تعداد ۴۰ تن از سوادآموزان شیراز در محل کتابخانه حافظیه شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ر

انتخاب طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسوادان" به عنوان طرح برتر کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار