شیراز؛

بسیاری از موانع تولید در استان فارس قابل حل است

استاندار فارس با تاکید بر رفع موانع تولید، گفت: مجموعه مدیران استان باید رفع این موانع را به عنوان یکی از کارهای مهم در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی استاندار فارس در نشست شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی در شیراز، گفت: بسیاری از موانع تولید در استان قابل حل است و می‌توان آن دسته از موانعی که امکان حل آن‌ها در استان وجود ندارد را برای اصلاح به دولت پیشنهاد داد.


وی با بیان اینکه موانع حقوقی سد راه بخش خصوصی باید برطرف شود، افزود: روند فعالیت تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی اگر مبنای رفتار و کار قانون باشد، رضایتمندی مردم و کارفرمایان بیش از گذشته خواهد بود و در صورت رفع ابهامات، کمک بزرگی به تولید و اشتغال خواهد شد.


افشانی ادامه داد: یکی از کارکردهای چنین شوراها و کارگروه های پیش بینی شده در قانون، کاهش موانع پیش روی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به ویژه در شرایط کنونی است.


وی تصریح کرد: پارسال مسوولان استانی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری بسیار خوب کار کردند و امسال هم باید بکوشیم تا کارنامه قابل قبولی از سوی مدیران دولتی و خصوص ارائه شود.
انتهای پیام/ر


موانع حقوقی سد راه بخش خصوصی باید برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار