موسیقی بومی مازندران با عنوان کنسرت خاطرات تبرستان به سرپرستی جلال محمدی و خوانندگی استاد ابوالحسن خوشرو، اکبر رستگار، نورالله علیزاده و سید عباد محمدی در تالار وحدت تهران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، جلال محمدی سرپرست موسیقی بومی مازندران گفت: زمان برگزاری کنسرت مذکور را ٣١ تیر ماه جاری اعلام کرد و گفت: این برنامه با تایم یکصد دقیقه در ٢ بخش به صورت اجرای ترانه های خاطره انگیز، گروه نوازی و تکنوازی اجرا خواهد شد.

وی افزود: در بخش نخست استاد علیزاده و رستگار ترانه های شاد محلی را با ریتم دو چهارم و در بخش دوم استاد خوشرو و محمدی به اجرای آوازهای حماسی پرداخته سپس کنسرت فوق با اجرای سرنا و نقاره پایان می یابد.

جلال محمدی شناساندن موسیقی بومی مازندران و ریشه های آن در موسیقی ملی ایران زمین را از اهداف کنسرت دانست و گفت: موسیقی مازندرانی به رغم گستردگی فراوان به دلیل احراهای اندک، در میان هموطنان شناخته نشده است.

سرپرست موسیقی بومی مازندران با اشاره به اینکه کنسرت موسیقی مازندران پس از سه سال در تالار وحدت برگزار می شود، افزود: این در حالی است که سایر استانها سالانه چندین اجرا را در این مکان به روی صحنه می برند.

وی حضور در فستیوال کشور بلغارستان را از برنامه های آینده این گروه دانست.

انتهای پیام/آ

اجرای موسیقی مازندران در تالار وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.