نخستین همایش ملی پژوهش‌های نوین میان‌رشته‌ای و کاربردی در علوم انسانی در شیراز برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: نخستین همایش ملی پژوهش‌های نوین میان‌رشته‌ای و کاربردی در علوم انسانی با رویکرد اصلی پژوهش‌های کاربردی در حوزه‌های مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی برگزار می‌شود.


وی افزود: از میان ۶۰۰ مقاله ارسالی پژوهشگران فرهنگی و دانشگاهی به دبیرخانه همایش، ۱۳۰ مقاله پذیرفته شد و ۶۰ مقاله برتر به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.


آذری با اشاره به این که این همایش سعی در ارتقاء جایگاه مطالعات و پژوهش‌در میان اساتید، دانشجویان و پژوهش‌گران حوزه‌های مختلف علوم انسانی دارد، اظهار داشت: تلاش میکنیم مقالات ارائه شده در بخش‌های علوم انسانی شامل ادبیات، زبان، الهیات و دین به صورت کاربردی به دانش اموزان ارائه شود.


اسماعیلی دبیر این همایش نیز تصریح کرد: با توجه به برگزاری رسمی این همایش، تمامی مقالات ارائه شده در آن در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی ارائه می‌شود.


اسماعیلی بیان کرد: در این همایش یک روزه ۱۰۰ پژوهشگر از سراسر کشور و برخی از کشور‌های همسایه حضور دارند.


گفتنی است، این همایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز، بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، در شیراز برگزار می ‌شود.
انتهای پیام/ر

ارائه مقالات برتر میان رشته ای علوم انسانی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار