قرعه کشی رقابت های لالیگای فصل 2018-2017 انجام شد، اما احتمال تغییر تاریخ « بازی رفت الکلاسیکو» وجود دارد.

 

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های فصل جدید رقابت های لالیگا که قرار بود روز پنجشنبه انجام شود با یک روز تاخیر امروز انجام شد.

مهمترین تاریخ در بازی های فصل 2018-2017 هم مانند همه فصل ها تاریخ دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا موسوم به الکلاسیکو است.
اما تاریخ الکلاسیکو قطعی نیست. طبق برنامه الکلاسیکوی رفت ، چهارشنبه 20 دسامبر(29 آذر) در برنابئو برگزار خواهد شد اما با توجه به این که رئال در آن روزها درگیر جام باشگاه های جهان است به اتمال زیاد این بازی به تاریخ دیگری موکول شود.

رقابت های لالیگا قرعه کشی شد؛ تاریخ الکلاسکو قطعی نیست
دیدار فینال جام باشگاه های جهان روز 16 دسامبر برگزار خواهد شد و به نظر نمی رسد مسئولان لالیگا رئال را مجبور کنند تنها پس از 4 روز به مصاف بارسلونا برود.


بازی برگشت الکلاسیکو روز 6 ماه می و در فاصله دو هفته به پایان رقابت های لالیگا در نوکمپ برگزار می شود که به احتمال فراوان نقشی تعیین کننده در قهرمانی لالیگا خواهد داشت.


البته دو رقیب سنتی اسپانیا پیش از شروع فصل جدید سه بار با هم بازی خواهند کرد؛ یک بار روز 29 جولای در جام قهرمانان بین المللی و دو بار دیگر در قالب دیدار سوپر جام اسپانیا در تاریخ های 13 و 16 آگوست.

رقابت های لالیگا قرعه کشی شد؛ تاریخ الکلاسکو قطعی نیست
طبق قرعه ، رئال مادرید اولین بازی خود را روز 20 آگوست( 29 مرداد) و در زمین لاکرونیا آغاز خواهد کرد و بارسا نیز میزبان رئال بتیس خواهد بود.
اتلتیکو نیز در هفته اول میزبان تیم تازه لالیگایی شده جیرونا خواهد بود.

در هفته پایانی نیز رئال مادرید روز 20 ماه مه در زمین ویارئال به میدان می رود و بارسا در نیوکمپ میزبان سوسیداد است.

 
انتهای پیام/

تاریخ دیدارهای  تیم های رئال و بارسلونا مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۰ تير ۱۳۹۶
ایول
آخرین اخبار