بیرجند؛

رشد ۲۱۴ درصدی جذب گردشگران خارجی در شهرستان فردوس

سرپرست اداره میراث فرهنگی فردوس از رشد ۲۱۴ درصدی جذب گردشگران خارجی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ کرمپور، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فردوس گفت: گردشگران خارجی در رونق صنعت گردشگری هر کشوری نقش بسیار مهم است چرا که خروج ارز از کشور مبدأ و هزینه آن در کشور مقصد،سود مطلوبی را به اقتصاد آن تزریق می کند و باعث توسعه صنعت گردشگری و همچنین اشتغال زایی می شود .

وی با بیان اینکه حضور گردشگران خارجی در شهرستان فردوس در سه ماه  نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 214 درصد افزایش داشته است،افزود:شهرستان فردوس با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراون نظیر آبگرم معدنی، قنات جهانی بلده و کویر بکر،قابلیت جذب و پذیرش گردشگران خارجی را دارد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس گفت: مجموعه قنوات بلده که در تیرماه سال ۹۵ در فهرست آثار یونسکو به ثبت رسید، یکی از مقاصد سفر گردشگران خارجی به شهرستان و منطقه است.

کرم پور افزود: بیشترین گردشگران خارجی که از جاذبه های شهرستان بازدید کرده اند مربوط به کشورهای اسپانیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، سوییس و عمان هستند.

وی گفت: سازمان میراث فرهنگی آمادگی همکاری با آژانس های مسافرتی و گردشگری ، تورلیدرها و راهنمایان تورها برای افزایش جذب مسافران خارجی به شهرستان را دارد.
انتهای پیام/ب


استقبال بی نظیر گردشگران از جاذبه های شهرستان فردوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار