امام جمعه شهرستان بیرجند؛

کار اجرایی نخواهم کرد

امام جمعه شهرستان بیرجند پس از تأیید خبر استعفای خود گفت:به هیچ عنوان کار اجرایی نخواهم کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین رضایی،امام جمعه بیرجند گفت: مسئولیت اجرایی به‌عهده نخواهم گرفت چراکه با روحیه و منش من سازگار نیست و ترجیح میدهم در بخش های فرهنگی و قرآنی فعالیت کنم.

وی با بیان اینکه "با خواست خود از خراسان‌جنوبی مهاجرت می‌کنم و قصد ادامه دادن مسیر آیت‌الله جوادی‌آملی را دارم"، افزود: تاکنون 8 هزار برنامه در بخش‌های قرآنی، اجتماعی و فرهنگی آماده کرده‌ایم.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه علت استعفای من ارتباطی به مسائل سیاسی و گمانه‌زنی‌های برخی از رسانه‌ها ندارد،گفت: بنده به مدت سه سال امامت جمعه شهرستان بیرجند را برعهده داشتم اما پس از دوره 3ساله زمانی که قصد کناره‌گیری از سنگر امامت جمعه را داشتم، پیشنهاداتی در زمینه کارهای فرهنگی از سوی بزرگان به بنده شد که سبب ماندگاری من به مدت 8 سال در استان شد

حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی‌ با گلایه از اینکه در کشور کار فرهنگی کمتر انجام شده است، افزود: مردم مبانی و اصول انقلاب هستند بنابراین باید همه تلاش خود را صرف برطرف‌کردن دغدغه‌های مردم و مشکلات آنان کنیم چراکه با رفع محرومیت جامعه ما به اسلامی شدن نزدیک‌تر می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی استان گفت: متأسفانه کتاب‌هایی که در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها تدریس می‌شوند قدیمی است و دلیل اینکه تغییری در فرهنگ ایجاد نمی‌شود نیروی انسانی است بنابراین حرکت در مباحث فرهنگی باید با نگاه باز انجام شود.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه راهکار ساختن آینده استان نگاه ویژه به قرآن و علم است، افزود: مسئولان استان باید برای رشد و تعالی استان با اخلاص عمل فعالیت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اعلام اینکه کناره‌گیری از سمت امامت جمعه به‌منظور قطع ارتباط با استان نیست، گفت: بنده فرزند این منطقه هستم و اگر تاکنون کار مثبتی در استان انجام داده‌ام مربوط به خانواده، نوابغ دینی و بزرگان استان، ولایت و شهدا است.
انتهای پیام/ب


امام جمعه شهرستان بیرجند گفت:راهکار ساخت آینده استان توجه به قرآن و علم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار