کاراته کاهای کشورمان که در مسابقات جام جهانی لهستان موفق شدند برای کشورمان مدال های رنگارنگی را بدست آورند مجبور شدند مانند کارتن خواب ها در ایستگاه راه آهن ورشو استراحت کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های کاراته بازی های ورلد گیمز جهانی با درخشش کاراته کاهای کم توقع ایران در لهستان  به پایان رسید.ذبیح الله پور شیب در وزن 84 کیلوگرم  به مدال طلای این رقابت ها دست یافت، امیر  مهدی زاده،علی اصغر‌ آسیا بری،سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی هم به مدال نقره دست یافتند.

برهمین اساس در پایان این رقابت ها سجاد گنج زاده و امیر مهدی زاده در وزن خود رتبه اول رنکینگ جهانی را بدست‌آورده اند نتایج فوق العاده ای که در مسابقات جام جهانی لهستان به دست آمد ایرانی ها را به درخشش کاراته در المپیک 2020 توکیو امیدوار کرد اما کمتر کسی از مشکلات  ورزشکاران اعزامی ما به لهستان صحبت می کند.

کاراته کاتاهای کشورمان به شکل حقیرانه ای  به ورشو اعزام شدند.از طرفی شانس های مسلم مدال المپیک و مفاخر ایرانی  که ساعت ها در ایستگاه راه آهن ورشو منتظر رسیدن قطار بودند مانند کاراتن خواب ها در این ایستگاه خوابیدند تا بار دیگر ضعف برنامه ریزی مسئولان فدراسیون کاراته به چشم بیاید.

قهرمانان ایرانی جهان و استراحت به سبک کارتن خواب ها در اروپا

انتهای پیام/

کارتن خوابی کاراته کاهای ایران در ورشو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
.والا بخدا
آخرین اخبار