رئیس حوزه هنری کردستان گفت:  فیلم سینمایی « زیر سقف دودی » با حضور عوامل فیلم 12 تیرماه جاری در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج گفت: فیلم سینمایی « زیر سقف دودی » به نویسندگی و کارگردانی « پوران درخشنده » با حضور عوامل فیلم 12 تیرماه جاری در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.

 وی افزود: خوشبختانه با اعلام آمادگی خانم درخشنده و تعدادی از عوامل مقرر شد تا با حضور کارگردان و تعدادی از عوامل از جمله « سید ابوالفضل میری»، « آزیتا حاجیان» ، « انیسه السادات موسوی» و« نفیسه روشن» این فیلم  پنجشنبه هفته جاری در آستانه میلاد فرخنده حضرت امام رضا(ع) در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران شود.

 مرادی با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از اکران این فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: آثار خانم پوران درخشنده با توجه به اینکه به مسائل و معضلات اجتماعی می پردازد همواره مورد اقبال عمومی قرار گرفته و این اثر نیز همچون دیگر آثار سینمایی این کارگردان توانمند کرمانشاهی به بررسی معضلی جدی با عنوان « طلاق عاطفی » و مسائل و مشکلات امروزی که اگر به آن توجه نشود به عنوان یک مشکل حاد اجتماعی گریبانگر خانواده‌ها خواهد شد، می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح نمود : علاقه مندان برای تهیه بلیت این اکران با توجه به محدودیت مکانی می‌توانند با مراجعه به سایت فروش آنلاین  سینما تیکت به آدرس www.cinematicket  در بخش سینماها و سپس انتخاب سینما بهمن سنندج نسبت و یا مراجعه حضوری به گیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج به رزرو و خرید بلیت این اکران ویژه اقدام نمایند.

انتهای پیام/ م ح

کارگردان" زیر سقف دودی" به سنندج می آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.