نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد 70 درصد یهودیان در فلسطین اشغالی، با اعدام فلسطینیان موافق هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه القدس العربی، نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که 70 درصد یهودیان در فلسطین اشغالی، با اعدام فلسطینیان موافق هستند.

پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی با انتشار این خبر نوشت: بر اساس نظرسنجی ماهیانه دانشگاهی «شاخص صلح»، بیشتر اسرائیلی‌ها معتقدند فلسطینیان داخل (فلسطینیان مناطق 48) از عملیات سه تن از جوانان ام الفحم در قدس شریف حمایت کردند.

این 70 درصد معتقدند احکام دادگاه‌های اسرائیل علیه فلسطینیان تحت اشغال که پس از انجام عملیات، برای آنها صادر می‌شود، احکامی سبک است.

براساس این نظرسنجی، 70 درصد یهودیان اسرائیلی با اعدام فلسطینیانی که به جرم کشتن شهروندان اسرائیلی به علل نژادی محکوم شده اند، موافق هستند. همچنین 66 درصد آنان با اعدام فلسطینیانی که به جرم کشتن نظامیان اسرائیلی به علل نژادی محکوم شده اند، موافقند. پنجاه و شش درصد یهودیان اسرائیلی (فلسطین اشغالی) معتقدند، نصف یا بیشتر از نصف شهروندان عرب اسرائیل، از درگیری در مسجد الاقصی و کشته شدن دو پلیس رژیم اشغالگر حمایت کردند. 71 درصد یهودیان بر این باورند که نیمی از فلسطینیان یا بیشتر، از عملیاتی که در شهرک «حلامیش» انجام شد و به کشته شدن سه شهرک نشین انجامید، حمایت می کنند.

انتهای پیام/

70 درصد از یهودیان اسراییل موافق اعدام فلسطینی ها هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار