آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۸مرداد و با حضور مسئولین کشوری، استانی و برگزیدگان جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اظهار داشت: آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۸ مرداد در سالن همایش‌های موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) برگزار می شود.

محسن منتظرالقائم افزود: در این مراسم که با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان و موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد، جمعی از مسئولین نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مسئولین استانی، فعالان فرهنگی، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، کتابداران کتابخانه های عمومی استان و نیز برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان استانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، دستگاه ها و سازمان های مشارکت کننده ، کتابداران فعال و اعضای کمیته برگزاری این جشنواره تقدیر می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با بیان اینکه مراسم تكريم از برگزيدگان بخش كتابخانه اي اين جشنواره در ۱۷۵ كتابخانه نهادي برگزار می شود گفت: علاوه بر برگزاري اختتاميه ملي و نيز اختتاميه استاني در تمامي مراكز استانها ، در سطح كتابخانه هاي عمومي نيز از شركت كنندگان تقدير شود تا هم براي شركت كنندگان و هم براي كتابداران پرتلاش انگيزه مضاعفي ايجاد نمايد .

هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با معرفی ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد و بیش از۲۲هزار نفر از مردم استان اصفهان در این جشنواره کتابخوانی شرکت کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.