منطقه ویژه اقتصادی جهرم، گام مهمی در جهت جذب سرمایه گذار و صنعتی شدن این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران آب و افت سفره‌های آب زیرزمینی در جهرم مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده که همین موضوع تغییر امرار معاش این منطقه از کشاورزی به صنعتی را ضرورت بخشیده است.


وی افزود: بحران آب در سال های اخیر در استان فارس به گونه‌ای است که استحصال آب در این منطقه از عمق ۴۰۰ تا ۵۰۰ متری زمین انجام می‌شود.


رضایی با بیان این که مهمترین راهکار مبارزه با بحران آب صنعتی شدن است، بیان کرد: با ساخت منطقه ویژه اقتصادی جهرم گام مهمی در پیشبرد این شهرستان به سمت صنعتی شدن برداشته می شود به طوری که واگذاری اراضی این منطقه به هر تولید کننده و سرمایه گذار بخش خصوصی می‌تواند زمینه اشتغال حداقل صد نفر را فراهم کند.


وی اظهار داشت: ساخت منطقه ویژه اقتصادی جهرم از سال 95 در زمینی به مساحت ۳۴۰ هکتار آغاز شده و تا پایان امسال به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شود.


رضایی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی جهرم بعد از مناطق ویژه اقتصادی گرمسار و کرج سومین منطقه ویژه اقتصادی کشور است که با هدف جذب سرمایه گذاران و استفاده از بخش خصوصی در جهت اشتغال زایی و صنعتی شدن ساخته می شود.


نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با معافیت مالیاتی سرمایه گذاران و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به صنعت گران و تولید کنندگان می‌توان زمینه اشتغال مناسبی را در این منطقه ایجاد کرد.
انتهای پیام/ر


صنعتی شدن مهمترین راهکار مبارزه با بحران آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار