عامل افیونی با ۲ کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک در سوادکوه شمالی دستگیر شد.

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و دستگیری عامل افیونی و کشف ۲ کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.


وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر این که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد حمل و فروش مواد مخدر در شهرستان سوادکوه شمالی را دارد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران متهم به نام نظر مراد-ح اهل استان گلستان را شناسایی و خودروی وی را در محور ورودی به این شهرستان متوقف کردند.


سرهنگ دمساز افزود: ماموران در بازرسی از خودروی این متهم موفق به کشف ۲ کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک شدند.


وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت:: سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر همواره به دنبال کسب منفعت و سود‌های کلان سعی در از بین بردن بنیان خانواده‌ها و قشر جوان و فعال که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشند را دارند که برای مقابله با این افراد یک عزم همگانی لازم است.


سرهنگ دمساز از شهروندان خواست: برای ریشه کن کردن معضل اعتیاد در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/آ


عامل افیونی در دام پلیس سوادکوه شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.