سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان از را ه یابی دو فیلم کوتاه و یک فیلمنامه از استان زنجان به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه خبرداد.

راه‌یابی سه اثر از زنجان به بخش مسابقه جشنواره شبدیز

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان گفت: اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه ،شبدیز در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی هستند.

بیگلی افزود: در این بین دو فیلم کوتاه آجی به کارگردانی"علیرضا سلطانی و محمد عزیزی" و انیمیشن کشاورز ساخته "جعفر صیادی و نداسادات میرمحمدی" از استان زنجان نیز حضور دارند.

 وی ادامه داد: همچنین در بخش فیلمنامه این جشنواره که هیئت انتخاب و داوری آن متشکل از ابراهیم ایرج‌زاد، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و حسین نمازی بود، سیزده فیلمنامه را در بخش آزاد و سه فیلمنامه را در بخش اقتباسی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه_ «شبدیز» انتخاب کردند. که فیلمنامه "گزارش یک مرگ" به نویسندگی پویا نبی از استان زنجان در بخش آزاد حضور دارد.

گفتنی است پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» ٢٢ تا ٢٥ شهریور ماه سال جاری با حضور استان‌های کرمانشاه، البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ر

راه یابی اثرات فیلمنامه ای زنجان به جشنواره منطقه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.