سرپرست فرمانداری باغملک اعلام کرد: به دلیل شرایط جوی نامساعد امکان اعزام بالگرد به مناطق سیلزده این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مجید صالحی، سرپرست فرمانداری باغملک در این خصوص با اشاره به درخواست اعزام بالگرد برای امدادرسانی به عشایر مستقر در مناطق کوهستانی امامزاده عبدالله در پی وقوع سیلاب در این مناطق، بیان داشت: متاسفانه شرایط جوی اجازه اعزام بالگرد را نداد.
وی به بارش‌های سیل‌آسای بعد ازظهر امروز و وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی امامزاده عبدالله و منطقه مرغزار باغملک اشاره کرد و افزود: کلیه نیروهای امدادی، هلال احمر، آتش‌نشانی، اورژانس به منظور امدادرسانی به خانوارهای سیل‌زدگان در حالت آماده‌باش قرار دارند‌‌.
صالحی با بیان اینکه شماری از خانوارهای عشایری در مناطق کوهستانی امامزاده عبدالله سکونت دارند اذعان داشت: برای امدادرسانی به عشایر ساکن این مناطق درخواست اعزام هلی‌کوپتر کردیم، اما متاسفانه به دلیل شرایط جوی و وزش باد شدید، هلکوپتر به این منطقه اعزام نشد و وضعیت امدادرسانی به این عشایر باید فردا صبح بررسی شود.
سرپرست فرمانداری باغملک اظهار کرد: رگبارهای شدید امروز همچنین موجب شد برق بخش صیدون و امامزاده عبدالله باغملک قطع شود. البته در حال حاضر نیروهای شرکت برق مشکل قطعی برق را برطرف کرده‌اند.
انتهای پیام/گ

شرایط نامساعد جوی عامل اعزام نشدن بالگرد به مناطق سیلزده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.