مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، تبیین دستاورد‌ها و کارنامه خدمات انقلاب اسلامی را برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب (دام ظله) در دیدار با رئیس و معاونین سازمان صدا و سیما را مبنای تشکیل این ستاد بیان کرد و گفت: این نکوداشت به طور ویژه و با محوریت تبیین دستاورد‌ها و کارنامه خدمات انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن علیه انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون افزود: دشمن پس از مواجهه با جان‌فشانی مردم در دفاع مقدس و عدم موفقیت در جنگ سخت، به صورت جدی وارد جنگ نرم شد.

دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: فعالیت ۲۵۰ شبکه معاند علیه نظام جمهوری اسلامی در کنار فضای مجازی، به عنوان یک کارزار، شبیخون و هجمه بی سابقه رسانه‌ای از سوی دشمن به شمار می‌رود.

عظیمی گفت: جامعه و نسل جوان ما امروز نیازمند تبیین چهره سیاه رژیم گذشته و شرایط کشور در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چالش‌های مختلف بعد از پیروزی، با ارائه پاسخ مناسب به شبهات ایجاد شده از سوی دشمن برای مواجهه و مقابله صحیح با جنگ نرم است.

وی، ترویج سکولاریزم و حکومت غیر دینی از سوی مکاتب مختلف فکری را از جمله این چالش‌ها بیان کرد و افزود: معرفی حکومت مبتنی بر ولایت فقیه، نفی سلطه بیگانگان، گسترش مفهوم امت واحده اسلام و پرهیز از تفرقه، نفی استکبار و رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل از امتیازات انقلاب اسلامی در مواجهه با این توطئه‌ها بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، تببین دستاورد‌ها و کارنامه خدمات انقلاب اسلامی، مقایسه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها و دلایل مانایی و پیروزی آن برای نسل جوان، دلایل دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی، بازخوانی اندیشه و ارائه هنرمندانه گفتمان امام و رهبری، بررسی هنرمندانه مسیر چهل سال گذشته و مقاطع مهم آن، بیان باورپذیر شرایط قبل و بعد انقلاب، معرفی شخصیت‌ها و الگوی شخصیت انقلابی برای جوانان و ترسیم افق روشن آینده را از محور‌های نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

عظیمی ادامه داد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از شعارهای مبنایی انقلاب اسلامی که انتخابات از مهم‌ترین جلوه‌ها و مصادیق آن است، به عنوان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی باید به خوبی و با زبان هنر برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تحلیل و تبیین شود.

وی، تشکیل هیئت اندیشه ورز از صاحب نظران و فعالان موثر انقلابی برای ارائه نظرات کارشناسی و مشورتی و کمک به تبیین و تحلیل صحیح درخصوص تحقق شعارهای مبنایی انقلاب اسلامی را ضروری دانست.

عظیمی همچنین گفت: تحقق اهداف ستاد نیازمند فکر و تدبیر، همکاری منسجم و هم افزایی بین تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای بیان جذاب، هنرمندانه و بدون اغراق دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: صدا و سیمای استان به عنوان دبیرخانه این ستاد، آمادگی هر گونه همکاری با افراد و دستگاه های مختلف در این زمینه را دارد.

عظیمی از مسئولان ادارات و نهاد‌ها خواست: ضمن معرفی نمایندگان تام الاختیار و حضور منظم در جلسات، همکاری مؤثر و ارائه گزارش، تصاویر موجود در آرشیو ادارات را برای مستندسازی در اختیار این مرکز قرار دهند.

گفتنی است: چهارمحال و بختیاری اولین استان کشور در فعال سازی ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ‌می‌باشد.

در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، ائمه جمعه و مسئولان استانی مقرر شد ضمن تشکیل و فعال‌سازی دبیرخانه، جلسات ستاد به صورت ماهیانه برگزار و پیگیری شود.

۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار