اجرای طرح سینما سلام یا سینما سیار با نمایش فیلم بصورت آزمایشی در مجتمع فرهنگی و هنری چالدران در آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی بااعلام این خبر گفت: طرح سینما سلام  با نصب دستگاه های سینما  سیار  و نمایش فیلم در شهرهای فاقد سینما  اجرا  می شود.

 محمد باقر کریمی افزود:در شهرهایی که سالن نمایش با امکانات لازم وجود دارد سیستم پخش نصب خواهد شد و تلاش برای ایجاد سالن های نمایش جدید نیز انجام می شود که امیدواریم  این  طرح  را  در کلیه شهرها  اجرا  کنیم

 وی گفت:با اجرای طرح سینما سلام علاوه بر اینکه کلیه مردم استان این امکان را خواهند داشت تا به فیلم های روز ایران  همزمان با تهران دسترسی داشته باشند  و تعداد زیادی از جوانان هنرمند و علاقمند به کار در سینما  مشغول به کار می شوند که به ایجاد اشتغال نیز کمک خواهد شد.

کریمی افزود: راه اندازی بوفه،  بخش بازاریابی ، تبلیغات و  فنی نمایش  از جمله کارهایی است که جوانان علاقمند در   آن مشغول خواهند  شد.

وی تصریح کرد:به غیر از شهرهای ارومیه و خوی که صاحب سینما هستند، سایر شهرهای استان یا فاقد سینما هستند و یا سینمای فعال ندارند و از نعمت تماشای فیلم های روز سینمای ایران  محروم  هستند که  با اجرای طرح  سینما سلام این  نقص  مهم مرتفع خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد:با استقبال خوب مردم امیدواریم شاهد توجه بیشتر به سینما و بازگشایی سینماهای غیر فعال و یا ایجاد سالن های جدید باشیم. و به بیان دیگر مهمترین حامی و نجات دهنده سینما خود مردم هستند.

انتهای پیام/ح

آغاز اجرای طرح سینما سلام در آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.