پزشکیان در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی:

دستور آیت‌ الله آملی لاریجانی برای حل مشکلات سپرده‌گذاران در حال پیگیری است

نایب رئیس اول مجلس گفت: رئیس قوه قضائیه دستور لازم برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی را ارائه کرده است.

دستور آیت‌ الله آملی لاریجانی برای حل مشکلات سپرده‌گذاران در حال پیگیری استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه طی تذکری با استناد به ماده 24 آیین‌نامه داخلی خطاب به پزشکیان رئیس مجلس گفت: در تاریخ 20 تیرماه سال 96 در جلسه غیرعلنی که با حضور رئیس بانک مرکزی برگزار شد، رئیس مجلس اعلام داشت که دولت 7 روز فرصت دارد لایحه‌ای برای حل مشکل موسسات مالی همچون کاسپین، البرز، ثامن و ... به مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: تا کنون دولت لایحه‌ای را به مسجد ارسال نکرده و ما می‌خواهیم برای برون رفت از این وضعیت از ظرفیت‌های دیگر هم استفاده شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه خطاب به پزشکیان گفت:‌ شما تا کنون چندین جلسه در این مورد برگزار کردید اما مشکل برخی از سپرده‌گذاران حل نشده است.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: از شما می‌خواهیم تا طی جلسه‌ای از قوه قضائیه بخواهید برای حل این موضوع کمک کند و با شفاف سازی به بسیاری از خانواده‌های نیازمند برای حل این مسائل کمک شود.

پزشکیان نایب رئیس اول که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از جلسه را بر عهده دارد در پاسخ به وی گفت: قوه قضائیه در این رابطه جلسه‌ای را برگزار کرده که خود شخص آیت‌ الله آملی لاریجانی هم حضور داشته و دستورات لازم در این زمینه آماده شده که اکنون در حال پیگیری است.

انتهای پیام /

برچسب ها: پزشکیان ، آملی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپرده گذار الزهرا مشهد
۱۷:۴۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
در هر صورت هرچه سریعتر نسبت به پرداخت سپرده انهم نه دو در صد موجودی (واقعا خجالت اور است پس از مدتها سرگردانی بخش نامه میکنند با کمال وقاحت و بی شرمی سپرده مسترد می شود به چه نحوی (خجالت اور است به صورت قطره چکان )
Iran (Islamic Republic of)
سيد حسيني
۱۷:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
ما سپرده گذاران الزهرا را از این وضعیت ذلت بار پرداخت 2 درصد موجودی (طی بخشنامه) نجات بدین خدا را خوش نمیاد که سپرده مارا به صورت قطره چکان بدهند بداد ما برسید
Iran (Islamic Republic of)
سيد حسيني
۱۷:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
مقام معظم رهبری.ریاست جمهوری. قوه قضاییه. مسوولیین شما را بخدا و به ناموستان قسم ما سپرده گذاران الزهرا را از این وضعیت ذلت بار پرداخت 2 درصد موجودی (طی بخشنامه) نجات بدین خدا را خوش نمیاد که سپرده مارا به صورت قطره چکان بدهند بداد ما برسید قبل از اینکه صبر مردم لبریز شود و اتفاقات نا گوار پیش اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
گفتن ثامن میخواد عضو شتاب بشه که سپرده گذاران بتونن از هر بانکی حداقل همون روزی 200 رو برداشت کنن.
آیا این صحت داره
آخرین اخبار