برگزاری چهار نوآوردگاه ترویج کارآفرینی در سنندج

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری استان کردستان گفت: تا پایان سال جاری برای شناسایی ایده‌های تازه و نو چهار نوآوردگاه تازه در استان برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جمال افضلی مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری استان کردستان روز سه شنبه در رویداد نوآوردگاه که در پارک علم و فناوری سنندج برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری نوآوردگاه ترویج کارآفرینی با رویکرد تیم‌سازی است زیرا مشکل اصلی ما در استان و کسانی که وارد این عرصه می‌شوند در این زمینه می باشد.

وی با اشاره به شرکت بیش از 60 نفر در این نوآوردگاه بیان کرد: در این نوآوردگاه سرمایه ‌گذارانی را دعوت کرده‌ایم و در صورت نو بودن ایده‌های افراد برتر، سرمایه‌گذار در پروژه‌ آنها با حمایت پارک علم و فناوری ورود پیدا می‌کند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری استان کردستان افزود: پارک علم و فناوری چند بخش سرویس دهی دارد که می‌توان به فضای اداری، کمک به ثبت شرکت افراد صاحب ایده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌‌های عمومی تخصصی و شرکت دادن افراد برتر در نمایشگاه‌ها و بازاریابی برای آنها اشاره کرد.

افضلی گفت: ایده‌ای که داده می‌شود از صفر تا صد آن را پارک علم و فناوری حمایت می‌کند و می‌تواند تسهیلاتی تا حد 50 میلیون تومان بدون سود به این افراد  بدهد.

وی در ادامه افزود: برای برگزاری این نوآوردگاه 10 دستگاه اجرایی و 6 شرکت خصوصی از پارک و نوآوردگاه حمایت کردند.

انتهای پیام/ م ح

پرداخت تهسیلات 50 میلیون تومانی بدون سود به ایده های برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.