اینستاگردی؛

گزارش مسجد جامعی از آتش سوزی امروز انبار کالا در تهران

احمد مسجد جامعی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی را در خصوص وقوع حریق گسترده‌ در دو انبار کالا در جنوب تهران ارائه داد.

گزارش مسجد جامعی از آتش سوزی امروز انبار کالا در تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس پیشین این شورا با انتشار  عکسی از حضور خود و محمد علی نجفی، شهردار تهران در محل وقوع آتش سوزی خیابان فدائیان اسلام، گزارشی از نحوه مهار آتش و اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه داد.

احمد مسجد جامعی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"متاسفانه ساعت شش صبح امروز (شنبه، چهارم شهریور نود و شش) وقوع حادثه حریق گسترده‌ در دو انبار کالا در جنوب تهران به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ده ایستگاه را به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب و دیگر تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در خیابان فداییان اسلام بعد از بزرگراه بعثت اعزام کرد.

با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در دو انبار بزرگ کالا که هر کدام حدود سه هزار متر مربع مساحت داشتند، رخ داده است و شعله‌های آتش تقریبا اکثر این دو انبار را در بر گرفته بود.داخل این انبارها مملو از انواع اجناس از پارچه گرفته تا اسپری و افشانه‌های خوشبو کننده هوا بود. یکی از مواردی که اقدام آتش نشانان را با مشکل روبرو کرده بود، انفجار پی در پی قوطی‌های اسپری بود.

با این حال آتش نشانان عملیات خود را از چند جهت آغاز کرده و خوشبختانه موفق شدند که شعله‌های آتش را مهار و از سرایت آتش به بخش‌های دیگر را جلوگیری کنند. عوامل آتش نشانی در کمتر از دو ‌دقیقه به محل حادثه رسیدند. در حال‌ حاضر شعله‌های آتش مهار و بخش اعظمی از آن اطفا شده است و گروهی از آتش نشانان در حال‌ اطفای بخش کمی از حریق و عملیات لکه گیری هستند. آتش نشانان پس از لکه گیری و تخلیه دود به عملیات خود خاتمه خواهند داد. به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خسارت مالی ناشی از این حادثه بسیار بالا بود، اما تاکنون مورد فوتی و مصدومی در پی این حادثه گزارش نشده است".

 گزارش مسجد جامعی از آتش سوزی امروز انبار کالا در تهران

انتهای پیام/

توضیحات مسجدجامعی در خصوص حریق گسترده‌ دو انبار کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار