فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۱۶۳ کیلو انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بروجرد کشف‌ شده و ۲۵۸ خرده و کلان فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   دلیری با اشاره به کشف یک باند توزیع مواد مخدر در اشهرستان بروجرد گفت: با انجام اقدامات عملیاتی مشترک توسط نیرو‌های اطلاعاتی و مبارزه با مواد مخدر یک باند سه‌ن فره توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده است.

وی افزود: از این باند ۸۷ کیلو ماده مخدر از نوع تریاک کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد که با این اقدام از توزیع این میزان ماده مخدر در سطح شهر توسط توزیع‌کنندگان مواد مخدر جلوگیری شد.

دلیری با اشاره به معضل اساسی مواد مخدر بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۸۴ معتاد در شهرستان بروجرد طی هفت طرح پاک‌سازی، جمع‌آوری‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد از پلمب هفت منزل مسکونی در بروجرد که برای توزیع مواد مخدر تغییر کاربری داده‌شده بود خبر داد و بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون هشت باب مغازه نیز که اقدام به توزیع مواد مخدر کرده بودند پلمپ شده است.

دلیری با اشاره به انهدام ۶ باند توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بروجرد گفت: از این باند‌ها حدود ۱۶۳ کیلو انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شده و ۲۵۸ خرده و کلان فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات مواد مخدر دو درصد افزایش داشته است.

فرمانده  نیروی انتظامی بروجرد به لزوم انجام اقدامات مکمل در کنار مقابله سنگین با توزیع مواد مخدر تأکید کرد و گفت: کاهش عرضه و تقاضای مواد مخدر تنها با اقدامات پلیس صورت نمی‌گیرد بلکه نیاز است با ارتقا مؤلفه‌های اجتماعی در سطح جامعه تقاضای مواد مخدر را کاهش داد.

انتهای پیام/د

۱۶۳ کیلو انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در شهرستان بروجرد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.