فاصله زمانی وقوع و کشف جرایم در شیراز به ۱۰ روز کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان شیرازگفت: پلیس در راستای سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، با افزایش کارکنان پاسخگو و اعزام سریع نیرو به محل و با اجرای طرح‌های ضربتی سعی دارد کیفیت ارائه خدمات به شهروندان را ارتقا و آمار وقوع جرم را کاهش دهد.


وی بیان کرد: طرح‌های ارتقاء وضعیت امنیت در شهرستان شیراز با هدایت و نظارت مستمر به صورت دائمی و شبانه روزی در حال اجرا است.


سرهنگ ملک زاده افزود: متوسط فاصله وقوع و کشف جرائم در شهرستان شیراز به ۱۰ روز کاهش یافته و آمار‌ها نشان می‌دهد پلیس شیرازدر زمینه کشف جرم ودستگیری متهمان موفق به افزایش ۱۸ درصدی کشف جرم شده است.


وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون در زمینه کشفیات انواع جرائم، پلیس شیراز توانسته در کارنامه پلیسی خود افزایش ۸ درصدی را رقم بزند و این مهم موجب افزایش رضایتمندی شهروندان از پلیس شده است.


سرهنگ ملک زاده با اشاره به همکاری بسیار مطلوب دادگستری استان فارس با پلیس در پیشگیری از وقوع جرم، اظهار داشت: با اجرای طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر که با همکاری شهرداری شیراز و بهزیستی فارس انجام شده است شاهد افزایش ۱۱۷ درصدی مقابله با این نوع جرائم هستیم و با دستگیری فروشندگان مواد مخدر بسیاری از جرائم خرد کاهش یافته است.


فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کاهش ۴۱ درصدی جرم در شیراز خبر داد و تصریح کرد: با اجرای ۷ طرح‌امنیتی از ابتدای سال ۹۶ تا کنون با کاهش قابل توجه جرم نسبت به پارسال روبرو بودیم.
انتهای پیام/ر

کاهش 41 درصدی جرم در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار