افتتاح 10 پروژه کشاورزی در درمیان

مدیر جهاد کشاورزی درمیان از افتتاح 10 پروژه کشاورزی در شهرستان درمیان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

ضیائیان احمدی،مدیر جهاد کشاورزی درمیان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: در هفته دولت 10 طرح در بخش کشاورزی شهرستان درمیان با اعتباری بالغ بر 101 میلیون و 90 هزار ریال افتتاح می شود .


وی افزود: این طرح ها شامل خط انتقال آب به مزارع، احیاء و مرمت قنات، احداث استخر ذخیره آب و آبیاری کم فشار است که تعداد 12 روستا و در مجموع 188 خانوار از مزایای این طرح ها برخوردار خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی درمیان با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها اشتغال پایدار برای 25 نفر ایجاد شده است،گفت: با اجرای این طرح ها علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ساکنان روستا در هنگام اجرای پروژه ، برای افراد شاغل در بخش کشاورزی روستا نیز ، تثبیت شغل انجام گرفته و از مهاجرت به سمت شهرها جلوگیری می شو د.

ضیائیان احمدی با بیان اینکه توجه به زیرساخت های بخش کشاورزی یکی از مهمترین فاکتورهای اقتصاد مقاومتی است ، افزود: اجرای پروژه های احیاء و مرمت قنوات،احداث استخر بتنی ، اجرای خط انتقال آب با لوله،گام مؤثری در جهت بهبود راندمان مصرف آب کشاورزی روستاهای سطح شهرستان است.

انتهای پیام/ب


بهره مندی 188 خانوار درمیانی از پروژه های افتتاح شده در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.