معاون هماهنگی استانداری فارس خبر داد؛

افتتاح ۲۴ طرح عمرانی در کازرون

۲۴ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش ۴۶۵ میلیارد ریال در مناطق شهری و روستایی شهرستان کازرون افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: افتتاح طرح گاز رسانی به ۱۵ روستا در بخش جره و بالاده، کنارتخته و بخش مرکزی شهرستان کازرون از جمله این طرح هاست.


وی افزود: ظرف ۵۰ سال گذشته، در حوزه شهری ۴۶ درصد، در مناطق روستایی ۱۴۶ درصد و در حوزه صنعت ۳۹ درصد در استان فارس، عملیات گاز رسانی در مجموع با ۱۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.


رحمانی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال ۹۷ گاز رسانی به تمام مناطق بدون گاز این استان به انجام رسد.


معاون بهره برداری شرکت گاز استان فارس نیز گفت: اجرای عملیات گاز رسانی به ۱۵ روستای کازرون با ۷۵ کیلومتر شبکه گذاری و صرف بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسید.


علی اکبر میدانشاهی بیان کرد: هم اینک عملیات گاز رسانی به ۵۸ روستای دیگر شهرستان کازرون با اعتباری افزون بر ۴۰۴ میلیارد ریال شروع شده است که تا پایان سال ۹۷ به انجام می‌رسد.


همچنین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، پایانه حمل و نقل جاده‌ای کازرون نیز افتتاح شد.


این پایانه که با ۱۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای ۵۵۰ مترمربع احداث شده، دارای استراحتگاه برای رانندگان است و از ظرفیت روزانه ۵۰ دستگاه کامیون برخوردار است.


رحمانی، در ادامه سفر به کازرون از دستگاه کنترل هوشمند آبیاری کشاورزی که توسط یکی از مخترعان این شهرستان ابداع و به ثبت رسیده است، رو نمایی کرد.


گفتنی است افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی شهرداری کازرون از جمله، شروع به کار دوربین کنترل ترافیک در چهار نقطه شهر کازرون، بهره برداری از فاز اول پارک بانوان، افتتاح دومین جایگاه عرضه گاز طبیعی (CNG)، افتتاح کانال انتقال سیلاب و آبنمای ورودی شهر کازرون در مجموع با صرف بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه انجام شد.


همچنین افتتاح خانه بهداشت و گاز رسانی به روستای بناف در بخش کنار تخته این شهرستان با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد ریال و بازسازی ساختمان اداره پست کازرون با اعتباری بیش از ۲ میلیارد ریال، شمار دیگری از این طرح هاست.


شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

افتتاح طرح در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار