رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس خبر داد؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید قربان

پلیس راهنمایی و رانندگی فارس محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید قربان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و حضور مردم در مساجد، حسینیه‌ها و بخصوص در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و سیدعلاالدین (ع) شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل اقدامات لازم برای ایمن سازی و روان سازی ترافیک در همه معابر درون شهری را انجام می‌دهند.

سرهنگ مصطفی عباسی از شهروندان تقاضا کرد: برای رفاه حال عموم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به زمان حضور مردم در طول روز و تردد عابران پیاده خطر برخورد با آن‌ها دور از انتظار نیست. پس لازم است رانندگان ضمن توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد به این توصیه مهم بیش از پیش توجه کنند.

عباسی ادامه داد: مراقب خردسالان و کهنسالان باشید چرا که بیشترین تصادفات با عابرین پیاده مربوط به کودکان زیر ۱۰ سال و افراد بالای ۶۰ سال است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس توصیه کرد: برای انتقال شهروندان از محل سکونت به مکان‌های مذهبی از سوی مدیر عامل اتوبوسرانی شهرداری شیراز برای همه مسیر‌ها سرویس اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان به علت کمبود و محدودیت پارکینگ در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

عباسی اظهار کرد: شهروندانی که بنا به ضرورت (معلولیت جسمی، جانبازی) مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های عمومی اطراف حرمین و نقاط پر تردد پارک کنند.

وی بیان کرد: از پارک و ر‌ها کردن وسایل نقلیه در معابر منتهی به حرمین شاهچراغ (ع) و سید علاء الدین حسین (ع) بنا به اهمیت مسائل ترافیکی و امنیتی جدا خودداری شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس اضافه کرد: پلیس راهنمای شهروندان است و مردم با اطاعت پذیری و توجه به فرمان پلیس، ایمن و سریع به مقصد مورد نظر خواهند رسید.

عباسی گفت: شهروندانی که بنا به ضرورت با موتور سیکلت شخصی به سمت حرمین حرکت می‌کنند فقط در مکان‌های مجازی که پلیس در نظر می‌گیرد نسبت به پارک موتور سیکلت خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بهترین و با ارزش‌ترین تعامل و همکاری شما در روز عید سعید قربان با پلیس، اجرای صحیح مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌باشد.

عباسی افزود: برای گذشتن از عرض راه، تنها از گذرگاه‌های پیاده، پل‌های هوایی و گذرگاه‌های زیرزمینی مجاز عبور کنید.

انتهای پیام/ن

محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار