مسابقات قهرمان کشوری فوتسال بانوان رده جوانان در گرمسار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ابوذر چنگیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار گفت: مسابقات قهرمان کشوری فوتسال بانوان به میزبانی شهرستان گرمسار در رده جوانان آغاز شد.


رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت 6 روز ادامه دارد افزود : 7 تیم 12 نفره از بانوان جوان کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند.


وی با بیان اینکه این تیم‌ها از گرمسار، تهران، ساری، بجنورد، قم، سنندج و دلیجان در مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان حضور دارند، تصریح کرد : این مسابقات به میزبانی گرمسار و در محل سوله ورزشی دانشگاه آزاد این شهرستان در حال برگزاری است.


چنگیزی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این شهرستان برای میزبانی در مسابقات کشوری اظهار داشت : تقویت ورزشکاران گرمساری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان برای مسابقات قهرمانی کشوری است.


رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار با تأکید بر اینکه گرمسار همواره در مسابقات قهرمانی صاحب مدال بوده است افزود : توسعه زیرساخت‌های این شهرستان برای میزبانی بهتر از مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی در دستور کار قرار دارد.


وی تصریح کرد : این شهرستان همواره امتیاز خوبی را نسبت به سایر شهرستان‌های استان سمنان در برگزاری مسابقات کشوری و امر میزبانی به خود اختصاص داده است.


انتهای پیام / ذ


میزبانی دانشگاه آزاد گرمسار از مسابقات قهرمان کشوری فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.