مسئول میراث فرهنگی شهرستان سرایان از بازدید 320 گردشگر از ابتدای تابستان امسال تا کنون از مناطق گردشگری سرایان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عرب،مسئول میراث فرهنگی شهرستان سرایان گفت: در طی دو ماه گذشته تعداد 5 تور توسط انجمن نجوم مشهد ، شرکت آواسیر مشهد،شرکت دلارام فردوس و با مجموع 250 نفر گردشگر از مناطق زیبای گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی ایجاد شده در شهرستان سرایان بازدید کردند.

وی افزود:کویر زیبای سه قلعه و بهشت منجمان ، غاز زیبای بتون ، مجموعه دره ها و آبشارهای واقع در منطقه سبزرود ، مجموعه تاریخی شهر سرایان و موزه از مهمترین جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان سرایان هستند که کویر سه قلعه در تیر و مرداد به علت گرمای هوا ، میزبان تعداد کمتری از تورهای کویر نوردی بود .

عرب گفت : علاوه بر این گردشگران و مسافران از نقاط مختلف استان و خارج استان بصورت خانوادگی نیز به این منطقه سفر کرده اند.

مسئول میراث فرهنگی شهرستان سرایان افزود: از قابلیت های خوب شهرستان سرایان وجود مناطق ییلاقی ، کوهستانی و سردسیر با هوای نسبتاً معتدل در کنار کویر گرم و سوزان است که در طی تیر و مرداد ماه سال جاری تعداد 6 تور به مقصد غار بتون و آبشارهای دره سبزرود برگزار شده و بیش از 70 نفر از استان های خراسان رضوی و شمالی و شهرستان فردوس از این جاذبه های بسیار شگفت انگیز و بی نظیر دیدن کرده اند.

بازدید 320 گردشگر از شهرستان سرایان از ابتدای تابستان+تصاویر

بازدید 320 گردشگر از شهرستان سرایان از ابتدای تابستان+تصاویر

 

بازدید 320 گردشگر از شهرستان سرایان از ابتدای تابستان+تصاویر

انتهای پیام/ب


حضور 11 تور گردشگری در سرایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.