محمدسالوادوری گفت:جلسات شعر در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها و کافه‌ها برگزار می‌شود و این فرصت خوبی برای تبلیغ دین اسلام درآمریکای لاتین است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد سالوادوری،کارشناس ادبی و شاعر اسپانیولی ،با اشاره به اهمیت و زیبایی‌های شعرگفت: شعر یعنی زیبایی، و زیبایی زندگی نیز از آفریدگار است، لذا باید خداوند را شاعر حقیقی دانست.

وی افزود:بابیان اینکه 24 کشور در آمریکای لاتین وجود داشته که به خاطر زبان‌های مختلف به آمریکای لاتین مشهور شده است، 500 میلیون از جمعیت آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند که این موضوع فرصت خوبی برای تبلیغ معارف دین اسلام است.

کارشناس ادبی و شاعر اسپانیولی ادامه داد:با اشاره به جایگاه شعر در آمریکای لاتین، مردم در آمریکای لاتین شعر را یا به‌صورت عادی و گعده‌ای و یا به‌صورت آکادمیک فرامی‌گیرند و اصولاً مردم آنجا شاعر دوست و عاشق شعر هستند و در مکالمات خود زیاد از اشعار استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: با تأکید بر اینکه مردم عادی در آمریکای لاتین باآنکه زیاد اهل مطالعه نیستند ولی در جلسات شعر حضوری مستمر دارند، معمولاً جلسات شعر در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها و کافه‌ها برگزار می‌شود و اصولاً مردم با شعر ارتباط مستقیمی دارند.

سالوادوری جایگاه ویژه شعر نو را در آمریکای لاتین موردتوجه قرار داد و گفت: به لطف توانسته‌ایم جریان ادبیات اسلامی را در آمریکای لاتین ایجاد کنیم و ما هم‌اکنون در این منطقه شعر و اشعار اسلامی داریم.

کارشناس ادبی و شاعر اسپانیولی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ میلیون از جمعیت آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند که این موضوع فرصت خوبی برای تبلیغ معارف دین اسلام است.

انتهای پیام/ح

شعراسپانیایی فرصت خوبی برای تبلیغ اسلام در آمریکای لاتین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار