جشن بزرگ عیدغدیرخم همزمان با سالروز تاسیس این مجموعه بزرگ قرآنی کشور همراه با تجلیل از مجاهدت ۲۶ ساله مربیان و نخبگان قرآنی در شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام منصور برزگر مدیرمؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله با اشاره به راه اندازی مؤسسه مکتب القرآن در عید غدیرسال ۱۳۷۱ و بیست و شش ساله شدن این مجموعه و گسترش آن درسراسر کشور، گفت: واقعه غدیر هویت و شناسنامه شیعیان است و هر سال مسئولان و دست اندرکاران مکتب القرآن ثارالله جشن بزرگ عید غدیر و سالروز تاسیس مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله را با شکوه خاصی برگزار می‌کنند.

برزگر، قرآن واهل بیت عصمت و طهارت (ع) را دو رکن جدایی ناپذیر در دین مبین اسلام دانست و افزود: امام علی (ع) و فرزندان پاک و مطهر آن حضرت قرآن ناطق هستند و پیروی از ائمه اطهار (ع) تنها راه سعادت و نجات بشر از ظلمات و گمراهی است.

وی ادامه داد: قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز مؤسسه، مولودی خوانی، خطبه خوانی، برنامه و مسابقات شاد و متنوع و اجرای گروه سرود و هنری بچه‌های نورآباد از جمله ویژه برنامه‌های جشن بزرگ عیدغدیر و سالروز تاسیس مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله است.

برزگر بیان کرد: هم چنین از حافظان و نخبگان مدارس و مراکز آموزشی تحت نظارت مؤسسه نیز در این مراسم تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام برزگر تصریح کرد: راه اندازی ۳۶۰ شعبه و مرکز آموزش قرآن کریم، مدارس روزانه دبستان و متوسطه قرآنی و شبانه روزی حفظ قرآن کریم، فاطمیه خواهران، مراکز مهدقرآن پیش دبستانی و دبستان و درخشش قرآن آموزان در مسابقات و جشنواره‌های معتبری ملی از جمله موفقیت‌های مکتب القرآن ثارالله در ترویج و بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی بوده است.
انتهای پیام/ر

تجلیل از 26 سال مجاهدت مربیان و فعالان قرآنی ثارالله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار